Najpierw projekt domu, potem działka, budowa domu i urządzanie.

Wnętrza

2012-11-19 11:11

W urządzaniu mieszkań bardzo ważny jest dobry pomysł. Kiedy go znajdziemy, zrobienie spójnej koncepcji aranżacji i jej realizacja powinny już przyjść nam z łatwością. Mój blog ma służyć temu, by podawać innym niebanalne pomysły. Natchnieniem do zrobienia ciekawego projektu wnętrza jest wiele elementów, począwszy od koloru, czy faktury, poprzez meble, aż po właściwe akcesoria. Nieraz jeden detal zadecyduje, by na jego bazie oprzeć całą koncepcję wystroju, a wnętrza zyskały na oryginalności.

Na tym blogu będę się opisywać właśnie podobne drobnostki. Elementy, które inspirowały mnie przy urządzaniu mojego mieszkania, ale także i takie, które zupełnie mi nie leżą, a jednak mogą się podobać. Mam nadzieję, że w fotografiach i artykułach przedstawianych na blogu będzie coś, co zainspiruje także Was. Będę zachowywać różnorodność. Nie ukierunkowuję swojego bloga na żaden wybrany trend, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu będę niczego dyktować. Nieustannie rozwijam swoje horyzonty, poznaję nowe trendy i pomysły.

Postaram się być w zgodzie z nowościami ze świata aranżacji wnętrz. Staram się za to dzielić się inspiracjami wyszukanymi gdzieś w internecie czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak najszerszego grona czytelników. Jeśli któryś z moich pomysłów zainspiruje również Was, będzie to dla mnie nagroda.

Wyszukiwanie